Totalt antall sidevisninger

mandag 16. mai 2011

Presentasjon

Denne bloggen er viet vårt arbeid med retreater, seminarer og bøker og vil også være et sted hvor du finner artikler av oppbyggelig art om den tidlige kirken, ørkenfedrene, om både den tradisjonelle klosterbevegelsen og den nymonastiske, om bønn og disippelskap. Av og til vil du også finne bokomtaler og gjesteskribenter.

Jeg har lenge sett at det er et behov for å skille ut denne type stoff fra bloggen jeg har drevet siden 2006. Denne bloggen, som jeg kaller hovedbloggen: http://www.bjornolav.blogspot.com vil nå i all hovedsak være en nyhetsblogg og en blogg for teologisk refleksjon som ikke omhandler omhandler vårt økumeniske arbeid. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert like regelmessig som hovedbloggen min, men hovedbloggen vil alltid annonsere når det finnes nye artikler på "monastisk".

Jeg håper du finner artiklene på denne bloggen nyttige for ditt trosliv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar