Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. mars 2015

40 ting å gi slipp på under årets fastetid - og modnes, del 5

Her er syv ting du kan jobbe med de neste syv dagene av fastetiden:

29. Kjapp løsning - svært sjeldent skjer endringer av betydning over natten.

30. Bekymring - Gud har kontroll, og bekymring vil ikke hjelpe.

31. Idyllisering - ikke legg opp til en standard som ingen kan leve opp til.

32. Motstand mot forandring - forandringer vil komme, vær sikker! Det handler ikke om vi vil bli forandret, men hvordan vi blir forandret.

33. Stolthet - salige er de ydmyke

34. Et for begrenset syn på Gud - ikke fortell Gud hvor stort problemet ditt er, fortell problemene dine hvor stor Gud er.

35. Misunnelse - jeg er velsignet! Min verdi finnes ikke i hva jeg eier, min i min relasjon til min himmelske Far.

(fortsettes)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar