Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. juli 2015

Foreløpig reiserute høsten 2015

Her er en liten oversikt over noen av de møtene og seminarene jeg skal ha i høst. Det kan komme endringer på denne listen, men bruk den gjerne som en bønneliste! Det er jeg veldig takknemlig for.                            

På de fleste arrangementene og reisene er min kone, May Sissel, med. Som dere vet har jeg store utfordringer med min helse, så jeg er helt avhengig av at hun eller noen annen er med meg som reisefølge. Jeg trenger praktisk hjelp til mange ting. Be gjerne om at Gud skal gi meg nåde og styrke, og om beskyttelse når vi reiser. Be gjerne også om en medarbeider som kan reise sammen med meg, når May Sissel ikke kan. Alle avtalene som er inngått på listen her er inngått med det forbehold at møtene kan avlyses om min helsetilstand er slik at jeg ikke klarer å gjennomføre dem. Men Gud har til nå gitt den styrken jeg trenger, selv om jeg må hvile mye mellom 'slagene'. Jeg har bestemt meg for at så lenge jeg klarer å stå på beina, så skal jeg holde fram med møtevirksomheten.

Torsdag 6.august: På Kristi forklarelsesdag, den store og strålende Kristusfesten i både Øst og Vest, holder jeg bibeltime i Slottskapellet på Bjärka Säby, Sverige.

Søndag 16. august taler jeg på Skumsjøstevnet, som er et årlig arrangement som Normisjon og Toten Frikirke står bak.

Søndag 23. august taler jeg på gudstjenesten i Brumunddal baptistmenighet kl.11.00

Fredag 28.-Søndag 30. august: Seminar om bønn i Kragerø i samarbeide med Metodistkirken, Frikirken og Pinsemenigheten.

Tirsdag 1. september taler jeg på Bønn for Follo, som er et samarbeide med pinsemenighetene i området. Arrangementet begynner kl.19.00

Mandag 2. september: Seminar om bønn i Pinsekirken, Kolbotn, kl.19.00.

Lørdag 12-Søndag 13. september: Seminar om bønn i Vikna baptistmenighet.

Lørdag 26.-Søndag 27. september: Seminar om bønn i Skien. Skien frikirke står som arrangør.

Lørdag 3.-Søndag 4. oktober: Seminar om bønn i Oslo. Den frie evangeliske forsamling i Møllergaten 40 står som arrangør.

Søndag 11.oktober kl.11.00 taler jeg i gudstjenesten i Råde frikirke

Lørdag 17.- Søndag 18. Seminar kl.15.00 og 18.00 begge dager i Sannhetens Ord Bibelsenter i Slemmestad, sammen med Kari Holmås.

Lørdag 24.-Søndag 25. oktober: Seminar om bønn i Steinkjer baptistmenighet

Søndag 8. november: Gudstjeneste i Brumunddal baptistmenighet kl.11.00

Menigheter som ønsker besøk, enten det gjelder bønneseminar eller enkeltmøter kan skrive til: bjornolav58@gmail.com eller ringe 90525875.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar